به وبلاگ خودتون خوش اومدید.لطفابانظراتتون بنده رودرارائه خدمات یاری کنید. شرکت در نظرسنجی یادتون نره.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
با سلام .اینجانب هادی نفری نویسنده این وبلاگ ،از شما کاربر عزیز که هم اکنون در این وبلاگ حضور دارید خواهشمندم در مورد موضوعاتی که در صفحه اصلی ذکر شده ، برای من مطلب ارسال کنید تا در اسرع وقت برای استفاده عموم در وبلاگ قرار دهم . با تشکر آدرس:mhadn1367@gmail.com hadinafari1367@yahoo.com
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



سطح مطالب هادی نت رو در چه حدی میبینید؟ و اینکه چه موضوعی توجه شما رو بیشتر جلب میکنه؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 13
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 190
بازدید کل : 2882
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 49
تعداد آنلاین : 1


چه کسانی از «پایان دنیا» سود بردند؟
نویسنده : هادی
تاریخ : چهار شنبه 6 دی 1391

 

قرار بود دنیا به آخر برسد. اما 21 دسامبر آمد و گذشت و در تمام دنیا آب از آب تکان نخورد و پیشگو دروغگو از آب درآمد اما این شایعه بی‌اساس و خرافی اگر برای «مایان» عزیز غربی‌ها آب نداشت برای خیلی‌ها که نان داشت.

 
21 دسامبر قرار بود دنیا به آخر برسد، آسمان‌ و زمین جابه‌جا شود، کوه‌ها فرو ریزد، دریاها طغیان کند، آتشفشان‌ها فعال شود و اثری از حیات روی کره خاکی باقی نماند، پیشگو اینگونه پیشگویی کرده بود و دنیا هم در عصر تکنولوژی با تمام ادعاهای روشنفکریش آن را با تمام وجود باور کرده بود. در این محشری که به قول غربی‌ها «مایان» پیشگویی کرده بود قرار بود چند منطقه در چند کشور خاص از گزند حوادث آخرالزمان در امان بماند و در آن مناطق آب از آب تکان نخورد.

به گزارش شبکه ایران به نقل از میرور، 21 دسامبر آمد و گذشت و نه تنها در آن مناطق خاص بلکه در تمام دنیا آب از آب تکان نخورد و پیشگو دروغگو از آب درآمد. این شایعه بی‌اساس و خرافی اگر برای مایان عزیز غربی‌ها آب نداشت برای خیلی‌ها که نان داشت.
 

فرانسه، روسیه، انگلیس، صربستان، ترکیه و ایتالیا کشورهایی بودند که از این بازار مکاره «پایان دنیا» سودهایی به جیب زدند. هر چند حساب و کتاب‌های مالیشان آنطور که تصور می‌کردند از آب در نیامد و منافع هنگفتی که برایش خواب‌های رنگارنگ دیده بودند در حد رویا باقی ماند اما باز هم کاچی بهتر از هیچی بود.

روسیه
در روسیه موزه‌ای که در زیرزمین آرامگاه ژوزف استالین، دیکتاتور شوروی سابق قرار دارد تنها مکان امن در روز 21 دسامبر معرفی شده بود و بلیت ورودی این موزه در روز «پایان دنیا» 1500 دلار بود که صاحبان این موزه قول داده بودند در صورت نابود نشدن دنیا 50 درصد هزینه بلیت را به مشتریانشان پس دهند. این موزه با ترفندهایی که به کار گرفته بود بیش از 1000 بلیت فروخت.

فرانسه

در فرانسه نیز شایعه‌ای مبنی بر اینکه کوه مقدسی به نام بوگاراچ مردم را از گزند حوادث پایان دنیا مصون می‌دارد در اینترنت منتشر شده بود که این شایعه نه تنها سودی برای منتشرکنندگانش نداشت بلکه دردسرهایی را هم به وجود آورد زیرا ساکنان روستای همجوار این کوه که 200 نفر بودند از اینکه آرامششان بهم خورده شکایت داشتند و پلیس امنیتی مجبور شد در ورودی‌های این منطقه به حالت آماده باش درآید و از ورود غیربومی‌ها به منطقه جلوگیری کند.
 


انگلیس

منطقه‌ای به نام استون هنگ در انگلیس قرار بود در روز پایان دنیا امن‌ترین مکان باشد و آرتور اتهر پندراگون معروف‌ترین کشیش انگلیس نیز پیشگویی کرده بود که در سال 2012 این منطقه بیشترین میزان گردشگر را خواهد داشت. این کشیش و دیگر کشیش‌های دنباله‌رو او با رد کردن شایعه پایان دنیا در روز 21 دسامبر، افزایش میزان گردشگران استون هنگ را بی‌ارتباط به این موضوع دانستند و ‌گفتند 21 دسامبر نه تنها پایان دنیا نیست بلکه یک شروع و امید جدید است.

صربستان

صرب‌ها هم کوه رتانج را به گردشگران توصیه می‌کردند و امن بودن کوه مقدس فرانسه را انکار و در عوض کوه رتانج را بهترین پناهگاه می‌دانستند. آنها یک افسانه محلی را ملاک صحت سخنان خود برمی‌شمردند و می‌گفتند: کوه رتانج در گذشته‌های دور یک جادوگر شیطانی را بلعیده و این جادوگر در روز پایان دنیا به صورت گلوله‌ای از آتش از درون کوه به بیرون می‌آید و پس از آن، داخل کوه مکان امنی برای مخفی شدن از حوادث آخرالزمان خواهد بود.

ترکیه

روستای کوچک سیرینج در غرب ترکیه نیز قرار بود مردم را از مرگ و نابودی در روز پایان دنیا نجات دهد. اهالی این روستا بویژه کسانی که میهمانخانه‌دار، رستوران‌دار و فروشنده سوغاتی بودند خود را برای سرازیر شدن خیل عظیم مسافران آماده کرده بودند و خبرنگاران داخلی و خارجی، پلیس امنیت، آتش‌نشانی، اورژانس و ... همه در این روستا مستقر بودند اما در روز 21 دسامبر این روستا آرام بود و خبری از مسافران زیاد نبود تنها چیزی که در گوشه گوشه روستا بیش از روزهای عادی به چشم می‌خورد تعداد قابل توجه نیروهای پلیس و خبرنگاران بود.
 

ایتالیا
در جنوب ایتالیا نیز منطقه‌ای به نام «سیسترنینو» منطقه امن شناخته شده بود و مسئولان محلی این منطقه میهمانی عظیم بالن و موزیک ترتیب داده بودند و در این میهمانی گردشگران تا صبح بیدار می‌ماندند تا مبادا در روز 21 دسامبر که دنیا نابود می‌شود آنها هم خواب به خواب بروند و نتوانند خود را نجات دهند.


|
امتیاز مطلب : 81
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
عدالت گسترى در حكومت مهدوى
نویسنده : هادی
تاریخ : چهار شنبه 10 خرداد 1391


عدالت گسترى در حكومت مهدوی

عدالت گسترى در حكومت مهدوى
 
نویسنده: سید حسین اسحاقی


امام مهدى(عج) پيام‏آور عدالت
 

در دوران ظهور، اصل عدالت در همه مسائل كلى و فرعى هستى جريان مى‏يابد، به‏گونه‏اى كه هيچ ستمى به احدى روا نمى‏شود، چنان‏كه امام رضا7 مى‏فرمايد:
خدا به وسيله وى زمين را از هرگونه ستمى پاك مى‏گرداند و آن‏گاه كه ظهور كند، قانون عادلانه را در بين مردم رواج مى‏دهد؛ در نتيجه، هيچ كس به كس ديگر ظلم روا نمى‏دارد.
(كمال الدين، ج 2، ص 372)
امام كاظم7 درباره آيه كريمه »يُحيىِ الْاَرْضَ بَعْدَ مَوْتِها؛ زمين را پس از مردن زنده مى‏كند« (روم: 24) فرمود:
اين زنده كردن زمين با باران نيست، بلكه خداوند مردانى را برمى‏انگيزد تا عدالت را زنده كنند، پس زمين در پرتو عدل زنده مى‏شود و بى‏گمان، اجراى حد خدا در زمين، مفيدتر از چهل روز بارندگى است.
(مكيال المكارم، ج 1، ص 81)
آن‏گاه كه روزگار حاكميت آن امام موعود فرا رسد، طعم شيرين عدالت به همه جهانيان چشانده مى‏شود. امام باقر7 در اين‏باره مى‏فرمايد:
پس از ظهور مهدى(عج) هيچ حقى از كسى بر عهده ديگرى نمى‏ماند، مگر آنكه آن حضرت آن را مى‏ستاند و به صاحب حق مى‏دهد.
(تفسير عياشى، ج 1، ص 62)

به ادامه مطلب مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 93
|
تعداد امتیازدهندگان : 27
|
مجموع امتیاز : 27
:: ادامه مطلب ...
مأخذشناسي ايران در آخرالزمان
نویسنده : هادی
تاریخ : چهار شنبه 10 خرداد 1391

 

 

مأخذشناسي ايران در آخرالزمان
مأخذشناسي ايران در آخرالزمان
نويسنده: مرضيه بيات

اشاره:
 

يکي از مباحث اصلي در مباحث مهدوي، بحث زمينه سازي براي ظهور امام مهدي (ع) است و در ميان زمينه سازان ظهور، بي شک ايرانيان يکي از تأثيرگذارترين گروه ها هستند بر آن شديم تا کتبي که درباره نقش ايرانيان در قيام امام مهدي (ع) و اوضاع ايران و برخي از شهرهاي آن در آخرالزمان را بررسي کرده است در اين مقاله خدمتتان معرفي کنيم. بعضي از کتاب ها به طور کامل به اين موضوع پرداخته اند و برخي، فصول يا صفحاتي را به اين امر اختصاص داده اند.
البته همان طور که مي دانيد در هر کتابي که به علايم ظهور پرداخته شده است به ياران ايراني امام زمان (ع)، خروج پرچم هاي سياه خراسان، خروج سيد حسني، خروج سيد خراساني، خروج شعيب بن صالح خروج مردي از قزوين، امنيت شهر قم، زمينه سازي انقلاب ايران براي انقلاب مهدي و گنج هاي طالقان اشاره شده است.

 

همان گنجي هايي که نه از طلايند و نه از نقره بلکه مرداني هستند که دل هاي آنان چون قطعه هاي آهن است و هرگز شک و ترديد در آنها راه ندارد، اگر به کوه ها هجوم برند آنها را از پاي درآورند و با پرچم هاي خود به هيچ کشوري روي نمي آورند جز اينکه آن را فتح مي کنند.
برای اطلاع از نام ومشخصات کتب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

|
امتیاز مطلب : 48
|
تعداد امتیازدهندگان : 19
|
مجموع امتیاز : 19
:: ادامه مطلب ...

 

برخی در مورد قتل و کشتار در دوران ظهور افراط می­کنند و از امام مهدی(عج) و یارانش چهره­ای خشن ارائه می­دهند؛ آنان به روایاتی استدلال می­کنند که در آنها به کشته شدن بیشترمردم واینکه از کشته­ها، پُشته ساخته می­شود و جوی خون جاری می گردد، اشاره شده است.
برخی دیگر، تفریط می کنند و می­گویند: حتی به مقدار خون در ظرف حجامت خون­ریزی نمی­شود!

بررسی اخبار و روایات

اخباری که در آن­ها کشتار در حجم وسیعی مطرح شده­اند، بر دوقسم است:
الف) یک سری از آنها، مربوط به قبل از ظهور است و هیچ ربطی به دوران ظهور ندارند. این روایات عموماً ضعیف هستند و اگر هم این گونه نباشند، هیچ گونه ارتباطی با بحث ما، یعنی قتل ها در دوران حکومت امام مهدی(عج) ندارند.
ب) دستة دیگر مربوط به هنگام ظهور و حکومت امام مهدی(عج) می­باشند که خود دو گونه­اند:
1. روایاتی که از طریق اهل سنت است و بیشتر آنها، مشکل سندی دارد، و برخی دیگر، به پیامبر اکرم(ص) منتهی نمی شوند بلکه از افرادی مانند «کعب الاحبار» که در زمان آن حضرت مسلمان نشده بود، نقل شده است.
2. احادیثی که از طریق اهل بیت (ع) نقل شده است و در ادامه مقاله به آنها می پردازیم.

اندیشه تفریطی در کشتار به هنگام ظهور

گروهی معتقدند: امام مهدی(عج)، از طریق ولایت و تصّرف تکوینی، همه مردم را مطیع می کند و کارها را با اعجاز و از راههای غیر عادی انجام می­دهد، بنابراین کشتار، خیلی اندک خواهد بود!
برای دریافت پاسخ به حدیثی از امام باقر(ع) متمسّک می­شویم:
بشیر گوید: به امام باقر(ع) گفتم: «عده­ای می­گویند، هنگامی که آن امر روی دهد، همه کارها برای او درست و استوار می­گردد و به اندازه یک ظرف حجامت هم خون نمی­ریزد»!
فرمود: «هرگز چنین نیست! سوگند به آن که جانم در دست اوست؛ کار به آنجایی انجامد که ما و شما عرق و خون بسته شده را پاک خواهیم کرد(کنایه از سختی ها و دشواری های جنگ است که موجب پدید آمدن عرق و ایجاد زخمهای خونین می شود)».
تمامی کارها در زمان قیام امام مهدی(عج) به خودی خود و با اعجاز صورت نمی­پذیرد، هر چند در ولایت تکوینی حضرت و سایر امامان(ع) هیچ گونه تردیدی نیست.
مطابق روایات متعدد نمی­توانیم ادعا کنیم که در هنگام ظهور هیچ قتلی رخ نمی دهد؛ زیرا در آن دوران بحث از اجرای حدود الهی و اقامه عدل جهانی است و مسلما این امر عظیم ، بدون برطرف کردن موانع میسّر نمی­شود.
از طرفی، تاریخ گواهی می­دهد که پیامبر اکرم(ص) و معصومان(ع) سعی داشته­اند، امور را به طور عادی و در مسیر طبیعی انجام دهند.
به هر حال، لزومی ندارد که ادعا کنیم امام مهدی(عج) تمام کارهایش را از طریق اعجاز انجام می­دهد و هیچ خونی ریخته نخواهد شد.

اندیشه افراطی در کشتار به هنگام ظهور

در احادیثی که از طریق اهل سنت رسیده ­است، خونریزی­های زیاد و وحشتناک ذکر شده است. اینک، به نقد و بررسی یکی از آنها می پردازیم؛
یوسف بن یحیی شافعی در کتاب «عقدالدرر» روایتی را از امیرمؤمنان(ع) درباره حوادث روم نقل می­کند و می­گوید: «پس مسلمانان، سه تکبیر می­گویند و مانند ریگ و شن های روانی که از بلندی­ها فرو می­ریزند، داخل (روم) می­شوند و در آنجا پانصدهزار جنگجو را می کشند و غنائم و اموال را به طور مساوی تقسیم می­کنند، و به هر یک از آنان صدهزار دینار و صد کنیز و یا غلام می­رسد.»
این روایت مشکل سندی دارد و از نظر محتوا قابل اعتماد نیست، پیداست که جاعلان این گونه احادیث در خدمت حکومت­های ظالم بوده­اند و به جهت توجیه پاره­ای از جنگ­های پس از پیامبر اکرم(ص) این چنین احادیث مجعولی را وارد کتابهای روایی کرده­اند.
خلاصه این که یک دسته از روایات در مورد خون­ریزیها، مربوط به دوران قبل از ظهور است و دسته دیگر از مجعولات و اسرائیلیات است که با هدف و انگیزه­های مختلف مانند خدشه­دار کردن چهره نهضت جهانی و حکومت حضرت مهدی(عج) و یا توجیه کشتارها در فتوحات سابق و... وارد کتابهای روایی شده است.

برنامه امام (عج) برای قیام

یقیناً، پیش از ظهور و مقارن آن ، ستمگران خونریزی بر دنیا حاکم­اند که از هیچ جنایتی فرو نمی گذارند. حال امامی که قیام می­کند در برابر این همه کج روی ها و بیدادگریها، چگونه باید برخورد کند تا جهان را پر از عدل و داد سازد؟
بی­تردید معاندانی که دستشان به خون بشریت آلوده است و یا مقامشان به خطر افتاده ، در مقابل حرکت اصلاح گرانه امام(عج) ایستادگی می­کنند.
بنابراین، امامی که قیام می­کند و مأموریت تشکیل حکومت جهانی اسلام را دارد، باید برنامه داشته باشد. در این جا مروری به این برنامه ها خواهیم داشت:

الف) تربیت سپاهیان و تدارک مقدمات نبرد

امام مهدی(عج) برای به ثمر رساندن انقلاب جهانی، ناگزیر از جنگ خواهد بود و در مقابلش، دشمنان تا دندان مسلح با در دست داشتن امکانات گستردة اقتصادی ، نظامی و سیاسی، پرچم مخالفت برمی­دارند و مانع اصلاح گری امام مهدی(عج) می شوند. لذا قبل از قیام، جنگاوران دریادل و کارآمدی، تربیت می شوند و تعداد آنان در برخی 10هزار نفر و در تعدادی 100 هزار نفر و.. ذکر شده است.

ب) تجهیزات جنگی و وسیله دفاعی

تجهیزات آنان طبق روایتی از امام صادق(ع)، از آهن – اما نه آهن شناخته شده – است که اگر یکی از آنان، با آن بر کوهی ضربه زند، آن را دو نیم می کند.

ج) قاطعیت امام در رویارویی با دشمنان

امام مهدی(عج) به اقامه حدود الهی می­پردازد و در برخورد با دشمنان از یک نوع مجازات استفاده نمی­کند بلکه نسبت به جرم اشخاص، مجازات متناسب را اجرا می­کند.
ائمه اطهار(ع) مایه رحمت­اند و مقتضی رحمت آنان برداشتن موانع از سر راه است.
با توجه به شرایط ویژه ظهور، قاطعیت امام(عج) با دشمنان و ایجاد رعب و وحشت در میان آنان، هر مخالف ستمکاری را به تسلیم وا می­دارد.
بنابراین، اکثریت مردمِ مظلوم و ستمدیده از کسانی خواهند بود که امام مهدی(عج) آنان را مورد لطف قرار می­دهد و تنها گروهی اندک مقاومت نشان می­دهند و این جاست که چاره ای جز شمشیر نیست.

چکیده سخن

پس از بررسی روایات، چنین بدست می­آید که درباره حجم و عدد قتل و کشتار، افراط و تفریط شده و واقع، چیزی دیگر است. سیاست امام مهدی(عج)، سیاست پیامبر اکرم(ص) است. گاهی مقتضای عدالت و گستردن عدالت برجامعه این است که دشمنان لجوج- که هرگز با حکومت حضرت مهدی(عج) کنار نمی­آیند و البته عدد آنان هم زیاد نیست- کشته شوند ولی متأسفانه مبالغه بسیاری در این زمینه شده است.
آیت الله نجم الدین طبسی 


منبع:1. غیبت نعمانی، ص 283. 2. عقدالدرر، ص 189. 3. بصائر الدرجات، ص141. 

  منبع 2:rasekhon.net

 

|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
وجود شیطان پرستان در جریان انحرافی جدید
نویسنده : هادی
تاریخ : جمعه 5 خرداد 1391

 

اساس تفکر فراماسونرها اومانیست است که برگرفته از یونان و مصر باستان است و در فراماسونری هم جریان دارد و این تشکیلات راه افتاد تا با ادیان مقابله کند البته برخی تنها ادیان را نهی می کنند اما می گویند خدا را قبول داریم.

مهر: رئیس موسسه مطالعات تاریخی ایران معاصر گفت: در جریان انحرافی جدید سر و کله شیطان پرستان دیده می‌شود و در اعترافات یکی از افرادی که دستگیر شده است این مطلب دیده می‌شود.

موسی فقه حقانی در همایش بررسی "جریان شناسی تاریخ معاصر ایران؛ فراماسونری" که ظهر پنجشنبه در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) برگزار شد در سخنانی با موضوع تاریخچه فراماسونری گفت: فراماسونری یک تشکیلات نخبه گرا و نهان روش است و کاملا مخفی عمل می‌‌کند و اسرارش را به هیچ وجه افشاء نمی‌‌کند.

وی ادامه داد: این تشکیلات توسط الیگارشی یهود ساخته شد و قصدش این است که سلطه یهود را بر جهان حاکم کند. این جریان صرفا جاسوسی و سیاسی نیست بلکه علاوه برسیاسی و جاسوسی بودن تشکیلاتی فرهنگی نیز هست و بر روی جذب نخبگان تمرکز دارد.

فراماسونرها متأثر از شیطان پرستان هستند

فقه حقانی عنوان کرد: این گروه خود را ادامه تشکیلات صنف بنایان می‌دانند و برخاسته از چند تشکل شیطانی قرون وسطی هستند که می‌خواهند خود را گروهی بی آزار که به دنبال ساختن انسانها است تعبیرو معرفی کنند.

وی افزود: ادعای اینها این است که حضرت آدم اولین فراماسونر است و با کمی تخفیف حضرت سلیمان را به علت ساختن معبد فراماسون می دانند که هیچکدام از اینها سندیت ندارد.

این محقق فراماسون پژوه با بیان اینکه تفکر کابالایی ریشه در مصر باستان دارد اضافه کرد: کابالایست یک رویکرد اومانیستی و دنیاگرایانه نسبت به انسان و جهان دارد.

خالکوبی؛ نماد کابالایی

حقانی ادامه داد: فرقه دیگری که جز کابالا در شکل گیری فراماسون نقش دارد شهسواران معبد است و نمادهای آن خالکوبی هایی است که فوتبالیستهای اروپایی نظیر دیویدبکام و ... انجام می دهند و امروز در برخی از فوتبالیستهای ما نیز نفوذ کرده است.

وی با اشاره به رویکرد شیطان پرستانه این گروهها اظهارداشت: در جریان انحرافی جدید نیز سر و کله شیطان پرستان دیده می شود و در اعترافات یکی از افرادی  نیز که دستگیر شده است این مطلب آمده است.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: فراماسونری نه صنفی است نه مربوط به حضرات سلیمان و آدم است بلکه یک جمعیتی است که از درهم آمیختن شرک و شیطان پرستی به وجود آمده که قصد سلطه بر جهان را دارد.

اومانیسم؛ مبنای تفکر فراماسونها

وی افزود: اساس تفکر فراماسونرها اومانیست است که برگرفته از یونان و مصر باستان است و در فراماسونری هم جریان دارد و این تشکیلات راه افتاد تا با ادیان مقابله کند البته برخی تنها ادیان را نهی می کنند اما می گویند خدا را قبول داریم.

فقه حقانی اظهارداشت: یکی از اصول دیگر فراماسونری سکولاریسم است به این معنی که اجازه ندهیم دین و مفاهیم دینی در زندگی و سیاست دخالت کند.

وی ادامه داد: پلورالیسم یکی دیگر از ویژگیهای معرفتی ماسونها است که در آن قرائتهای مختلف به رسمیت شناخته می شود و برتری در میان تفکری وجود ندارد البته به نحوی "دئیسم" را هم ترویج می کنند.

فقه حقانی افزود: دئیست ها معتقدند که خدا ما را آفریده است اما ما با دین کاری نداریم البته در مراحل بالاتر اینها آفرینش را هم منکر می شوند.

عبور از دین در جریان انحرافی وجود دارد

این محقق و نویسنده عنوان کرد: در سخنان رئیس جریان انحرافی هم عبور از دین دیده می شود و می گوید دوره اسلامگرایی روبه پایان است و در جایی می گوید که امام زمان هم بیاید دیگر با زبان دین با مردم دنیا سخن نمی گوید.

وی اظهار داشت: نگاه جهانی از دیگر ویژگیهای فراماسونرها است که در جریان انحرافی جدید هم دیده می شود اساسا فراماسونری با شعار جهان محوری تاسیس شد تا براساس اصولی مانند برادری، برابری و آزادی دنیا را تسخیر کنند.

اولین فراماسونر ایران

استاد تاریخ دانشگاه با اشاره به تاریخچه فراماسونری در ایران اظهارداشت: میرزاحسن خان ایلچی که یهودی بوده و به ظاهر مسلمان می شود اولین فراماسونر ایران بوده و این پدیده یهودی تازه مسلمان شده ضربات زیادی به کشورهای اسلامی وارد کرد.

وی افزود: در حساس ترین مقطع از تاریخ ایران و در دوره فتحعلی شاه قاجار فراماسونرها نفوذ می کنند و این بلاها را بر سر کشور می آورند و بزرگترین خدمت را به سیاستهای استعماری انگلیس می کنند و جلوی حرکت علما را می گیرد.

حقانی اظهارداشت: فراماسونری با توجه به نهان روشی هیچوقت با تابلو و پلاکارد وارد نمی شود ولی وقتی سیطره عمومی پیدا کرد ممکن است بروز داشته باشد اما اساس کار آنها نهان روشی است و در غرب هم به خوبی نمی توان نمادی از آنها را دید.


|
امتیاز مطلب : 31
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
تحرکات جدید شیطان پرستی در کشور
نویسنده : هادی
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390

«تابناک» : شيطان پس از شش هزار سال عبادت، وارد جرگه فرشتگان مقرب الهي شد، اما تكبري كه در وجودش همچون شعله زير خاكستر بود، به هنگام سجده بر آدم، سر برآورد و نداي «خلقتني من نار و خلقته من طين» سر داد؛ ندایی که او را از قله سعادت به قعر شقاوت فرستاد و از آنجا بود كه كمر همت به گمراه کردن آدم(ع) و فرزندان او بست و فریاد زد: «فبعزتک لأغوینهم اجمعین». 

با وسوسه‌اش كام آدم و حوا را به طعم ميوه ممنوعه آلوده نمود و آنان را از بهشت عرشي به منزل فرشي هبوط داد و حال اين قابيل است كه با كمند حسادت شيطان، دست خويش را به خون برادر رنگين نموده و خداوند را بر آن داشت تا انسان را تا ابديت ندا دهد كه: «الم اعهد اليكم يا بني آدم أن لا تعبدوا الشيطان إنه لكم عدو مبين».

و اكنون سال‌ها از آن عهد جاودانه خداوند با فرزندان آدم مي‌گذرد و در تاريخ همواره قابيلياني بودند كه اين عهد را شکسته و به جرگه عبادالشيطان درآمده‌اند، ولي شيطان بر سر پيماني كه با خويش بسته بود، محكم ايستاده و پيرواني را به عبادت خويش فرا مي‌خواند و نداي «أنا ربكم الأعلي» را كه روزي به واسطه فرعون سر مي‌داد، امروز خود بي واسطه سر مي‌دهد تا مرهمي باشد بر زخم كهنه تكبرش.

روزگار ما اما، روزگار پایه‌گذاری و سازمان‌‌دهی به اجتماع‌های پراکنده شیطانیستی است. سران شیطانیست در تلاشند، این اجتماع را به تحقق برسانند و برای این مقصود، از ابزار‌های گوناگون اطلاع‌رسانی بهره می‌برند.

از سوی دیگر، در هیاهوی کم توجهی دولتمردان و مسئولان به مسائل فرهنگی و اعتقادی جوانان کشور، جریان‌های متعارض این فرصت را غنیمت شمرده و با اتصال به سرشاخه‌های فرامرزی و در پایان آسودگی خاطر به نشر و ترویج آموزه‌های ضد دینی خود می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار «تابناک»، اخبار رسیده از شهرهای ساری، اصفهان، بندرانزلی، تهران و چندین شهر دیگر، حکایت از آغاز تحرکات جدید گروه‌های شیطان‌پرستی دارد. 

بنا بر این اخبار، نشست‌های مخفی پارتی با نواختن موسیقی راک و متال به صورت هفتگی برگزار شده و در این جلسات، شمار بسیاری از جوانان با ظاهری نامناسب و مزین به آلات و نمادهای شیطان‌پرستی به رقص و حرکات نامتعارف دست می‌زنند. حضور دختران جوان از نکات لازم توجه به این جلسات است.

گفتنی است، اعضای گروه‌های شیطان پرستی، افزون بر شرکت در جلسات مخفی در هفته نیز از طریق سایت‌های اجتماعی در ارتباط هستند.

در ادامه، برخی تصاویر به دست آمده از این جلسات را ببینید:

 




 

 

 


|
امتیاز مطلب : 154
|
تعداد امتیازدهندگان : 38
|
مجموع امتیاز : 38
تاکتیک جدید شیطانپرستان
نویسنده : هادی
تاریخ : شنبه 1 بهمن 1390

 

جوان امروز: گروه منحرف موسوم به شیطان پرستان ایران (Iranian Satanists) که تحت آموزه‌های «آنتوان لاوی» کشیش از مسیحیت برگشته امریکایی و بنیانگذار شیطان‌پرستی نوین فعالیت می‌کند، فاز تازه‌ای از فعالیت مخرب و غیرانسانی را با نام «برده‌سازی» در کشور آغاز کرده است که در این فاز خطرناک، با استفاده از شگردهای جادو و انرژی‌های منفی، روح و فکر قربانیان را تحت تسلط خود می‌گیرند و آنان را وادار به انجام خواسته‌های خود می‌کنند.
از روزی که گروه منحرف شیطان‌پرستی فعالیتش را از شهر کرج شروع کرد، حدود 10 سال می‌گذرد. در طول این 10 سال، این گروه جامعه‌ستیز هر بار با سناریوها و حربه‌های گوناگونی که از سوی اتاق فکر این گروه که در خارج از کشور مستقر است طراحی می‌شود، تلاش کرده که یارگیری کند.
هدف شیطان‌پرستان، گسترش فساد، بی‌بندوباری و ابتذال در جهان است تا ثابت کنند که شیطان قدرت برتر است نه خداوند!
حربه اول: موسیقی
نخستین ترفندی که ساتنیست‌ها برای جذب افراد به ویژه نسل جوان و نوجوان به سوی مرام فکری خود به کار گرفتند ترویج موسیقی متال بود و از این راه توانستند نه تنها طیفی از جوانان و نوجوانان بلکه گروهی از افراد تحصیلکرده را به سمت خود کشانده و ذهن آنان را آماده دریافت برنامه‌های بعدی خود کنند. آنها برای ترویج این نوع از موسیقی، از اینترنت و اماکن توزیع سی‌دی و کاست نهایت استفاده را بردند. جالب اینجا بود که کتاب‌هایی با عنوان اشعار موسیقی متال از سوی وزارت فرهنگ وقت مجوز انتشار پیدا کرد و کاتالیزوری برای پیش رفتن اهداف گروه ضداجتماع ساتنیست‌ها شد!
حربه دوم: آرم و نشانه و مد
دومین ترفند شیطان‌پرست‌ها برای یارگیری، تبلیغ و توزیع گسترده آرم‌های فرقه شیطان‌پرستی(چشم، مثلث، هرم، حرف ایکس، صلیب شکسته، عقرب و اسکلت سر انسان) در قالب گردنبند، انگشتر، دستبند و طرح روی لباس و نیز ترویج مدل‌های خاصی از آرایش موی سر و لباس پوشیدن بود که بسیاری را ناخواسته و به صورت اتفاقی به خواسته‌های این گروه نزدیک کرد. ترویج این آرم‌ها و مدل‌های ویژه، امری هوشمندانه بود چرا که نسل جوان و نوجوان همیشه از پدیده‌های جدید استقبال می‌کند و به علت کم تجربگی و ناآگاهی به راحتی تن به پذیرش امور تازه می‌دهد.
حربه سوم: پارتی‌های مختلط
سومین تاکتیک شیطان‌پرست‌ها، برپایی پارتی‌های مختلط بود که در باغ‌های اطراف کرج، تهران، شیراز و در برخی منازل شمال شهر پایتخت برگزار می‌شد و هنوز هم برگزار می‌شود. آنها از طریق اینترنت و پست الکترونیکی(ایمیل) جوانانی را که نوعی پیش زمینه برای پذیرش حضور در پارتی داشتند دعوت می‌کردند و هنوز هم دعوت می‌کنند. افراد دعوت شده برای ورود باید مبلغی به عنوان ورودی بپردازند. در این پارتی‌ها، شرایط برای انجام هر خلاف و بزهی از استعمال مواد مخدر گرفته تا بی‌بندوباری و فساد فراهم است و همه این امور ناهنجار با نواخته شدن موسیقی زنده متال صورت می‌گیرد.
چند سال پیش، پلیس طی عملیاتی، یکی از این پارتی‌های مختلط را در یکی از باغ‌های اطراف کرج شناسایی و برخی از عوامل آن را دستگیر کرد. در این پارتی، حدود 3 هزار نفر شرکت کرده بودند!
حربه چهارم: برده‌سازی
در تازه‌ترین فاز فعالیت مخرب شیطان‌پرستان، قرعه به نام حربه «برده‌سازی» افتاده است. در این تاکتیک خطرناک، شیطان‌پرستان به شیوه‌های مختلف با افراد ارتباط گرفته و بدون آنکه ‌در دیدارهای اولیه، خود را به عنوان یک شیطان‌پرست معرفی کنند از راه جادو و شگردهای «هیپنوتیک» بر روح و فکر فرد مسلط می‌شوند و قدرت اختیار و تصمیم گیری آنان را مختل می‌کنند!
کدام سایت‌ها و کجاها گلوگاه نفوذ است؟
سایت‌های دوستیابی، سایت فیس بوک، سایت اشتایل، سایت کلوب، برنامه‌های چت اینترنتی مانند یاهو، می‌بو و جی تاک از جمله فضاهای اینترنتی است که شیطان‌پرستان از طریق آنها با قربانیان خود ارتباط می‌گیرند.
پارتی‌های مختلط و اکیپ‌های دختر و پسری نیز از مهمترین فضاهای حقیقی و بیرونی است که شیطان‌پرستان نهایت بهره‌برداری را برای اجرای فاز جدید عملیات خود از آن می‌کنند.
در تاکتیک برده‌سازی، پس از آنکه ‌قربانی از نظر روحی تحت سلطه فرد شیطان‌پرست درآمد، مجری خواسته‌های نامشروع او می‌شود و پس از مدتی اگر دچار اختلالات شدید روحی و روانی نشود، رسماً به عضویت فرقه ساتنیست‌ها درآمده و اهداف فاسد این گروه را تبلیغ و ترویج می‌کند. اما ‌متأسفانه در بیشتر موارد، فرد قربانی دچار بیماری شدید روانی می‌شود و زندگی او مختل می‌گردد.
برده‌سازی فراملی!
البته فعالیت شیطان‌پرستان در هر کشوری در کنار تمرکز بر جامعه آماری داخل کشور، گاهی فراملی می‌شود! «صحرا - ا» دختری اهل تاجیکستان و فوق‌لیسانس روابط بین‌الملل است که یک‌سال پیش از طریق سایت فیس‌بوک با جوانی ایرانی آشنا می‌شود. تا مدتی روابط اینترنتی عادی است و جوان ایرانی با رفتاری اسرارآمیز، نوعی جذبه و شیفتگی را در این دختر ایجاد می‌کند. پس از مدتی، در خواب، برای دختر تاجیکی اتفاقات عجیب و غریبی‌رخ می‌دهد. او بدون اینکه حتی یک‌بار هم این پسر را از نزدیک دیده باشد، هر شب خواب او را می‌بیند. خواب‌ها هم عادی است تا اینکه پس از مدتی، این پسر، صحرا را در خواب شکنجه می‌کند، به طوری که او پس از بیدار شدن آثار شکنجه را در بدن خود مشاهده می‌کند. وحشت سراپای او را فرامی‌گیرد اما هیچ اختیاری برای رهایی از این طلسم ندارد. پس از مدتی، پسر به او می‌گوید که یک شیطان‌پرست است و مربی‌آنها یک مرد امریکایی است. او دختر را وادار به انجام کارهایی ناپسند و غیراخلاقی می‌کند. پس از مدتی، صحرا دچار اختلال شدید روانی می‌شود و خانواده اش او را به یک بیمارستان روانی در تاجیکستان می‌سپارند. در حال حاضر، به علت حضور یک استاد دانشگاه مؤمن در زندگی صحرا، وضعیت او کمی ‌بهبود یافته اما کابوس‌هایش هرچند وقت یک‌بار تکرار می‌شود.
صحرا قرار است با پدرش به ایران بیاید و درباره این پسر بیشتر تحقیق کند و این تحقیق را به صورت مقاله در تاجیکستان یا ایران به چاپ برساند تا دختران دیگر به حال و روز او نیفتند.
بی‌محابا اعتماد نکنیم
رضا میرشاهی، کارشناس مکاتب انحرافی عقیدتی در این باره به «جوان» می‌گوید: پس از ورود نیروی انتظامی ‌برای مبارزه با فرقه شیطان‌پرستان، این گروه منحرف، شگردهایی را برای فعالیت و یارگیری در دستور کار خود قرار داده است که با این شگردها، می‌تواند بدون آنکه ‌ردی از خود بر جای بگذارد، اهدافش را پیش ببرد. میرشاهی اضافه می‌کند: در شگرد برده‌سازی، فرد قربانی به مرحله‌ای می‌رسد که خودکشی را بر زنده ماندن ترجیح می‌دهد.
بنا بر توصیه این کارشناس مکاتب انحرافی، افراد به ویژه جوانان و نوجوانان نباید بی‌محابا اعتماد کنند و با هر کسی در اینترنت ارتباط بگیرند.

|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
لزوم شناخت دجال و دجال پیشگان
نویسنده : هادی
تاریخ : شنبه 12 آذر 1390

بر اساس تاریخ و اون چیزی که میدونید در آخرالزمان ، جبهه ای در مقابل موعود بر خواهد خواست… ادیان آسمانی قبلی نام های مختلفی به این جبهه دادند… ضد مسیح،Anti Christ و ۶۶۶ , Apocalypse، مسیح دروغین،مارضحاک و در انتها، اسلام که به آن لقب دجال رو داد…

انبیا به دو صورت مردم رو از این جبهه می ترسوندن.. یکی اینکه می گفتن دجال یک نفره.. و یکی اینکه می گفتند دجال یک نفر نیست… و صد البته هردو هم درسته… شما الان مید ونید که دجال تنها نیست.. بلکه لشکری از افراد بدنال اونها هستن که با حیله ها و نیرنگ های مختلف انسان ها رو به سوی خودشون جلب میکنن…

و اما دجال.. فردی که یک چشم داره.. فردی که الاغی داره که با هر گامش از شرق تا غرب عالم رو میپیماید.. … فردی که کوه هایی از غذا پشت سر داره.. و از همه مهم تر: کلی بنده داره! بنده هایی که اون رو میپرستن… بر طبق ادیان، او خودش رو به جای موعود جا خواهد زد.. اما در نبرد نهایی توسط یکی از افراد موعود کشته خواهد شد… او با تمام لشکر انبوهش شکست خواهد خورد.. و رویای سلطنت جهان را با خود به گور میبرد…

و حال شما میدونید که تمام ادیان الهی منظورشون چه کسی و چه چیزی بوده…

خوب ما در حال حاضر فراماسون ها، اعتقادات و تفکراتشون رو میشناسیم… فکر می کنی بعد از ظهور موعود چه خواهد شد؟

آیا این دجال پیشگان همچنان خواهند نشست تا موعود دنیا را بگیرد؟ خیر! و من اگر جای آنان بودم سعی می کردم کلک موعود را قبل از ظهور بِکَنم! ولی چون نمی توانم راه حل ساده تری دارم!

خودم موعود را بسازم! دقیقا مطابق تمام آن چیز هایی که ادیان مژده داده اند! ولی با نماد ها و اهداف خودم! چند تا نبرد آبکی هم راه می اندازم و چند بار هم خودم را شکست می دهم که دیگران شک نکنند! جه کسی خواهد فهمید که موعود واقعا هنوز ظهور نکرده است؟ فوق فوقش اینست که از من معجزه می خواهند ! اگر تمام قدرت جادویی من هم نادیده بگیرند، تکنولوژی روز من ۲۵ سال جلوتر از آن چیزی است که آنان حتی در ذهنشان بپرورانند… آنگاه ما همه را گول میزنیم و مالک جهان خواهیم بود و اگر موعود حقیقی آمد دیگر کسی به او توجه نمی کند! چون یکبار ظهور توسط ما شبیه سازی شده است!

بله.. در اینجاست که می فهمیم پیامبران چرا می گویند فتنه ی آخر الزمان سهمگین است!

براستی چگونه موفق خواهیم شد به امام زمان و به موعودمان در هنگام ظهور برسیم؟ اصلا از کجا معلوم آنکه ظهور کرده موعود ماست؟ حتی اگه از او معجزه هم بخواهی، نمیدانی این واقعا معجزه است یا تکنولوژی ۲۵ سال دیگر… چه خواهید کرد؟

من جواب را به شما میدهم! تا کنون باید تقریبا دانسته باشید که دجال پیشگان(همون ماسون ها!) دیوانه ی نماد نگاری هستن! مکانی نیست که نمادی از آنان نباشد!  تنها راه شناخت ماهیت حقیقی آنان همین نماد هاست.. و همینطور شناخت هدف های آنان و اینکه می خواهند چه کنند.. و از طرفی شناخت دقیق موعود و مشخصات ظاهری و باطنی اون…

از طرفی دیگر نگران نباشید.. چرا که شما اگر واقعا بدنبال موعود باشید، موعود شما را درخواهد یافت .. و اونیز به سمت شما خواهد شتافت… فقط سعی کنید تا دشمن را به خوبی بشناسی تا گول نخوری و مانند خیلی ها دجال پرست نشوی…

اکنون به من بگو…. تو حق انتخاب داری… با کدامیک خواهی بود؟

آینده ی دنیا، مظهر لطف آفریدگار و پدری مهربان و وارث تمام آفرینش؛ یعنی همان موعود…

یا:

کثیف ترین فرد یا افراد موجود درعالم، همانان که شکست خواهند خورد و این شکست وعده ی الهی است؛

دجال و دجال پیشگان ….

کدامیک؟

و این را بدانید.. هرثانیه ای که از ظهور موعود به تعویق بیافتد، ما مسئول هستیم وباید در محضر

آفریدگار پاسخگو باشیم… هر ثانیه… و برای همینست صالحان که ما برادران پیامبر لقب گرفته ایم….

اللهم عجل لولیک الفرج

یا مهدی


|
امتیاز مطلب : 139
|
تعداد امتیازدهندگان : 34
|
مجموع امتیاز : 34
فرشتگان و شیاطین
نویسنده : هادی
تاریخ : چهار شنبه 9 آذر 1390

 شیاطین و فرشتگان (به انگلیسی: Angels and Demons) نخستین رمان پرفروش دن براون است. ماجراهای این کتاب قبل از رمان رمز داوینچی رخ می‌دهد و در آن رابرت لانگدون، استاد نمادشناسیدانشگاه هاروارد، با همراهی دانشمندی زیبا و مرموز به نام «ویتوریا وترا»، در مورد ارتباط قتل یک فیزیکدان در سرن با یک گروه باستانی به نام اشراقیون و رابطه آنها با واتیکان تحقیق می‌کند که منجر به دفع یک توطئه توسط اشراقیون می‌شود که در نظردارند تا واتیکان را به هنگام جلسهٔ انتخاب پاپ منفجر کنند. آن دو به کشفی نامعقول و ترسناک درون دخمه‌های مهر و موم شده، مقبره‌های خطرناک، کلیساهای متروک و اسرارآمیزترین سرداب روی زمین زدند: پناهگاه فراموش شده اشراقیون.

با خواندن این رمان خواننده متوجه می‌شود که ارتباط مرموز و وحشتناکی بین واتیکان و محافل سیاسی و حتی علمی سطح بالا در آمریکا و اروپا وجود دارد . ارتباطی تاریخی که شاید بتوان بسیاری از اتفاقات سیاسی و نظامی و حتی تروریستی را به آن ربط داد.

 


کارگردان: ران هاوارد

تهیه‌کننده: برین گریزر

نویسنده کتاب:
دن براون
فیلمنامه:
آکیوا گلدزمن
دیوید کورپ

بازیگران: تام هنکس
              هانس زیمر
                      ایوان مک گرگور
             آیلت زورر

موسیقی:

هانس زیمر

کشور: Flag of the United States.svg ایالات متحده آمریکا

زبان: انگلیسی

 

فرشتگان و شیاطین (به انگلیسی: Angels & Demons) فیلمی است که بر اساس رمان فرشتگان و شیاطین اثر دن براون نویسنده مطرح آمریکایی که به کارگردانی ران هاوارد و بازیگری تام هنکس در نقش رابرت لنگدان، شخصیت اصلی این کتاب ساخته شده است.

تام هنکس بازیگری نقش رابرت لنگدان در فیلم راز داوینچی اثر همین نویسنده را نیز پیشتر بر عهده داشته است. فیلمِ فرشتگان و شیاطین که محصولِ کمپانیِ کلمبیاست، در تاریخ ۱۵ می ۲۰۰۹ اکران شد.




 کارگردان :پاتریک لوسیر

تهیه‌کننده: مایکل دولوکا

نویسنده: تد فارمر
پاتریک لوسیر

بازیگران: نیکولاس کیج
        امبر هرد
           ویلیام فیکنر

موسیقی: مایکل وندمیکر

فیلم‌برداری: برین پیرسن

تدوین: پاتریک لوسیر
            دوین سی لوسیر

گونه هیجانی و روانشناختی


تاریخ انتشار ۲۵ فوریه سال ۲۰۱۱

کشور Flag of the United States.svg ایالات متحده آمریکا

زبان انگلیسی

رانندگی جنون فیلمی است امریکایی با ژانر هیجانی با بازی نیکولاس کیج، امبر هرد و ویلیام فیکنر. کارگردان رانندگی جنون، پاتریک لوسیر می‌باشد. این فیلم در فوریه ۲۰۱۱ اکران خواهد شد.

داستان 

مردی خرافه گرا(ایلومنات) به نام جونا کینگ گروهی را دور خود جمع کرده و معتقد است هر ماه باید یک نوزاد را قربانی کنند. او وارد خانه دختر میلتون(نیکولاس کیج) میشود و او را میکشد و دخترش(نوه میلتون) را میبرد. در این هنگام میلتون از جهنم بازمیگردد تا انتقام دخترش را گرفته و نوه اش را پس بگیرد. به دنبالش یکی از نگهبانان جهنم(ویلیام فیکنر) از جهنم می آید تا میلتون را برگرداند و نام خود را حسابدار گذاشته است ...


در فیلم شیاطین و فرشتگان کارگردان قصد داره گوشه ای از مجالس مخفی و شیطانی 

که در امریکا و اروپا هست رو به تصویر بکشه و یا

در فیلم رانندگی جنون جونا کینگ همان مرد خرافه گرا نماد پنتاگرام یا همان ستاره

پنج پررو به سینه داره و خودش و گروهش از قوانین ایلومناتی ها تبعیت میکنند...

نکته مهم اینجاست که این دو فیلم در سینمای امریکا تولید شده و هر ساله 

تعداد زیادی فیلم با این موضوعات در جهان ساخته و عرضه میشه و 

این نشون دهنده اینه که در سراسر دنیا مردم در حال مبارزه با گروههای

شیطانی هستند و البته جای تاسف داره که در کشور عزیزمون ایران 

نه تنها فیلمی در این راستا ساخته نمیشه بلکه در بعضی موارد

شاهد تبلیغ و ترویج فرهنگهای شیطانی نیز هستیم.

با امید و آرزوی بیداری مردم ایران و مبارزه با شیطان

و نابودی شیاطین و تمامی گروههایی که از شیطان تبعیت میکنند.

شما با دیدن این دو فیلم یا مطالعه رمان میتوانید اطلاعات بسیار خوبی

در مورد شیاطین و ایلومنات ها بدست بیارید.

 

 


|
امتیاز مطلب : 89
|
تعداد امتیازدهندگان : 23
|
مجموع امتیاز : 23
اکاذیب شیطانی 2012
نویسنده : هادی
تاریخ : پنج شنبه 12 آبان 1390


 سال 2012 آخرالزمان است !؟!
================
بر اساس نظریاتی که ریشه در یک پیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر 2012/ 30 آذر سال 1391 روز موعود است و دنیا به پایان خواهد رسید.

علی‌رضا نورایی: آخر دنیا نزدیک است!!!!! بر اساس نظریاتی که ریشه در یک پیش‌گویی از مایای باستان دارد، روز 21 دسامبر2012  /30 آذر سال  1391 روز موعود است و دنیا به پایان خواهد رسید! از همین الان هم ماشین بازاریابی فیلم در آستانه اکران «2012» بر تبلیغات پیرامون پدیده‌های مرتبط با نابودی جهان این تاریخ افزوده و فضا را برای فروشی بی‌نظیر آماده می‌کند.

اما واقعیت ماجرا چیست؟ در ادامه، پنج پدیده که طبق پیش‌گویی مایایی زمین را نابود می‌کند، بررسی شده است. شاید شما هم پس از به پایان بردن این مطلب، نظر دیگری درمورد این پیش‌گویی پیدا کنید.

نمونه ای از دست بردن در مشیت الهی ومعرفی کردن شیطان به عنوان خالق جهان.

برای مطالعه کامل مقاله میتونید نسخه تهیه شده Word و یا PDF

اون رو دانلود کنید.

2012 WORD

2012 PDF


|
امتیاز مطلب : 96
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
ِARRIVALS ( ظهور )
نویسنده : هادی
تاریخ : یک شنبه 24 مهر 1390

یا علی گفتیم و کار آغاز شد

مستند ظهور جهت دانلود

علاقه مندان

مستند ظهور مستندی است 50 قسمتی

ساخته آرکنار و نوریگا

این مستند به تمام سوالات شما پاسخ میده

چه سوالاتی که الان در ذهن شماست

و چه سوالاتی که در طول مشاهده این مستند برای شما پیش بیاید.

از شما درخواست میکنم این مستند رو با دقت

دنبال کنید و تا قسمت آخر صبور باشید.

مقدمه              31mb intro

قسمت اول      48mb   Pt.1

قسمت دوم      46mb   pt.2

قسمت سوم    46mb     pt.3


|
امتیاز مطلب : 79
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
از نظم نوین جهانی چه میدانیم؟؟؟؟؟؟؟
نویسنده : هادی
تاریخ : پنج شنبه 10 شهريور 1390

گروهی از صاحبان قدرت اقتصادی، نظامی، سیاسی و رسانه ای سالهاست تحت پوشش جوامع مخفی مانند فراماسونری، ایلومناتی و … برای ایجاد یک نظام جدید و جهان تک حکومتی برنامه ریزی و تلاش کرده و می کنند. اما آرزوی برپایی نظم نوین جهانی قدمتی بسیار بیشتر از تشکیل این جوامع مخفی دارد. برای این که متوجه سخن بنده شوید به این بخش از سخنرانی جورج بوش در سخنرانی افتتحایه ریاست جمهوری اش در سال ۲۰۰۵ توجه کنید:«هنگامی که بنیانگذارن کشور ما، نظم نوین اعصار را اعلان کردند، بر اساس یک آرزوی باستانی عمل کردند که بایستی محقق شود.»این آرزو که هزاران سال است نزد نهان پیشه گان حفظ شده، برپایی مجدد امپراطوری آتلانتیس، حکومت فیلسوفان برگزیده است که از آن با عنوان “کار بزرگ” یاد می کنند.

«دموکراسی جهانی، آرزوی سری فلاسفه بزرگ باستان بوده است. آن ها هزاران سال پیش از کلومبوس از وجود نیمکره غربی ما آگاه بوده اند و آن را به عنوان مکان امپراطوری فیلسوفان انتخاب کردند. … طرح هوشمندانه مردم باستان تا به امروز باقی مانده است و اجرای آن ادامه خواهد داشت تا “کار بزرگ” محقق شود.»

فایل تصویری سخنرانی پرسکات بوش(پدرجرج بوش) در کنگره آمریکا را دانلود کنید.

سایز8mb.

برای دانلود مستند نظم نوین جهانی، در همین وبلاگ به مطلب نظم نوین جهانی مراجعه کنید.

لطفاً به ادامه مطلب مراجعه کنید.


|
امتیاز مطلب : 138
|
تعداد امتیازدهندگان : 37
|
مجموع امتیاز : 37
:: ادامه مطلب ...
پروردگارا ببخش مرا...
نویسنده : هادی
تاریخ : شنبه 5 شهريور 1390

به نام خداوند بخشنده و عفو کننده

با عرض سلام خدمت شما کاربران عزیز

مدتی پیش کتابی به دستم رسید با عنوان

پروردگارا ببخش مرا...

البته بنده قصد داشتم این مطلب رو قبل از شبهای قدر در خدمت شما قرار بدم که موفق نشدم

این کتاب در ابتدا در مورد خودشناسی و خودسازی با ما صحبت میکنه و توضیح میده

که چطور میتونیم به خودشناسی برسیم و از آن برای خودسازی استفاده کنیم.

اما مطلب مهمی که در این کتاب نهفته در مورد محاسبه نفس و اعمال ما انسان هاست

که به طور خیلی ساده و زیبا راه و روش محقق شدن این مهم رو به ما آموزش میده.

بنده این کتاب رو در دو نسخه Word و Pdf تهیه کردم وبرای دانلود در خدمت علاقه مندان قرار دادم.

شما میتونید برای دانلود روی کلمات Word و Pdf کلیک کنید.

پروردگارا ببخش مرا               Word                   سایز90KB

 پروردگارا ببخش مرا                  Pdf                    سایز470KB


|
امتیاز مطلب : 87
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
مقدمات ظهور
نویسنده : هادی
تاریخ : جمعه 10 تير 1390

 

بدون شك پيش از ظهور حضرت مهدى(عليه السلام( علامات و نشانه هايى پديد خواهد آمد كه طى روايات زيادى از زمان رسول اللّه(صلى الله عليه وآله وسلم) و اميرالمؤمنين(عليه السلام)تا زمان خود مولا امام زمان(عليه السلام) بر آنها تأكيد میشده است.

الف ـ برخى از اين نشانه ها مربوط به پديدههاى طبيعى است: همچون بروز طاعون، خشكسالى، كسوف و خسوف در رمضان و برخى ديگر مربوط به پديدههاى اجتماعى مىباشد; مانند بروز جنگهاى متعدّد، خروج سفيانى، فساد اجتماعى و دستهاى ديگر پديدههاى غير طبيعى ويژهاى است: چون صيحه آسمانى، سرخى آتشگونهاى در آسمان، فرو رفتن لشكرى در زمين.

ب ـ برخى از اين نشانه ها اختصاص به زمان خاصى ندارد : و ممكن است سالها بلكه دهها سال قبل از ظهور اتفاق بيفتد. اما برخى ديگر از آنها اختصاص به سال ظهور دارد: چنانكه در روايتى از قول امام صادق(عليه السلام) آمده است: «قبل از قيام قائم(عليه السلام) پنج واقعه اتفاق میافتد: خروج يمانى و قيام سفيانى، نداى آسمانى، فرو رفتن لشكر در بيداء و كشته شدن نفس زكيّه

و در حديثى ديگر فرمود: (ليس بين قائم آل محمد و قتل نفس الزكيّه اِلاّ خمسة عشر ليلة)

(بين ظهور قائم آل محمد (صلى الله عليه وآله وسلم) و كشته شدن نفس زكيّه، بيش از پانزده شب فاصله نيست)

ج ـ بعضى از اين نشانه ها، قطعى و حتمى است و برخى ديگر نشانههاى غير قطعى به شمار آمدهاند كه در تعيين اين جهت، بين روايات اين باب، اختلاف وجود دارد.

قابل تذكّر اين كه، عليرغم بحثهاى جنجالى و اختلاف آفرينى كه گاهى بر سر بروز پارهاى نشانهها و مقدار دلالت آن بر نزديك شدن ظهور خجسته مولا امام زمان (عليه السلام) پيش می آيد، بايد توجّه داشت كه:

اولا: هيچ كس حق ندارد با استناد به نشانهاى خاص كه به نظر او يقيناً از علامات ظهور شمرده میشود، وقتى خاص را براى ظهور حضرت مهدى (عليه السلام) تعيين نمايد; زيرا در آن صورت به تصريح خود مولا، مشمول «كذب الوقّاتون» شده و در هر رتبه علمى و اجتماعى هم كه باشد، بايد مورد تكذيب قرار گيرد.

ثانياً: آنچه اهميت دارد حفظ آمادگى مردم براى ظهور امام زمان(عليه السلام)است به گونه اى كه هر صبح و شام آمادگى داشته باشند كه اگر امر فرج امضاء شد، بتوانند به يارى او قيام كنند و در راه اهداف الهى او از مال و جان و امكانات خويش در گذرند. به عبارت ديگر: حتّى در صورتى كه بر فرض، هيچ نشانه اى بر قرب ظهور دلالت نكند، نمیتوان غافلانه به زندگى عادى پرداخت و از وظيفه هايى كه شيعه و همه مردم نسبت به ساحت مقدس امام زماعليه السلام) دارند، غفلت كرد.

ثالثاً: نظام جمهورى اسلامى در ايران بهترين زمينه را براى آزمايش منتظران در كيفيت يارى رسانى به امام عصر (عليه السلام) فراهم كرده است، لذا برهمه منتظران حقيقى امام زمان (عليه السلام) است كه همه امكانات خويش را در حفظ اين نظام و تضمين بقاى آن، در راستاى احكام و قرآن و ولايت به كار گيرند.

رابعاً: ميزان پايبندى كسانى كه همواره دم از امام زمان (عليه السلام)میزنند وبر سر اثبات فلان نشانه ظهور و حكايت فلان ديدار با مولا كتابها مینويسند، بايد به مقدار فداكارى آنان در هدايت اجتماعى و بر قرارى عدالت و مسئوليت پذيرى آنان در اين راه، قابل اثبات باشد.

 

 

 

1. پيامبر اكرم ـ صلّي الله عليه و آله ـ فرمودند: «خداوند متعال در شب معراج به من فرمودند: يا محمد از جمله عطاهايي كه به تو مرحمت فرموده‌ايم آن است كه يازده مهدي از نسل تو مي‌باشند و آخر آنها كسي است كه عيسي بن مريم پشت سر او نماز مي‌خواند و به وسيلة او زمين پر از عدل و داد مي‌گردد. عرض كردم اينها چه وقت ظاهر مي‌شود، پروردگار متعال علايمي را فرمود، از جمله: و خروج رجلٍ من ولد الحسين ابن علي مردي از اولاد حسين پيش از ظهور حضرت مهدي قيام و انقلاب خواهد نمود.[2] قابل توجه است كه در اين روايت خبر دهنده خالق هستي و مخاطب و شنونده پيامبر ـ صلّي الله عليه و آله ـ . معلوم است وقتي كه خداوند متعال خبر از انقلاب كسي بدهد او فرد عادي نيست و انقلاب او هم بايد انقلاب عظيمي بوده باشد و در تاريخ حداقل تاكنون مانند اين انقلاب چنين به وقوع نپيوسته است. و از قرائن ديگري كه ذيلاً اشاره مي‌شود مي‌توان اين خبر را مصدق انقلاب اسلامي ايران دانست.

2. امام باقر مي‌فرمايند: در يكي از روزها عمر و ابابكر و زبير و ابن عوام و عبدالرحمن بن عوف در منزل رسول اكرم جمع شدند. رسول اكرم ـ صلّي الله عليه و آله ـ در جمع آنان نشست، در حالي كه نعلين حضرت پاره شده بود. به علي ـ عليه السّلام ـ داد تا اصلاحش نمايد، در اين حالت حضرت فرمود گروهي از ما در طرف راست عرش خدا بر منبرهايي از نور قرار دارند كه صورتهايشان نوراني و لباسهايش نيز نوراني است و نور صورتشان چشم بينندگان را خيره مي‌كند. ابوبكر و زبير وعبدالرحمن سؤال كردند آنها چه كساني هستند، ‌پيامبر سكوت كرد، ‌علي ـ عليه السّلام ـ پرسيد پيامبر فرمودند: آنها كساني هستند كه به واسطة روح الله دوست هم مي‌گردند و متحد مي‌شوند بدون آن كه اغراض مادي يا خويشاوندي داشته باشند و آنان شيعيان تو هستند يا علي و تو امام آنها مي‌باشي».[3] پس از پيروزي انقلاب اسلامي آيت الله صدوقي در ملاقاتي خدمت امام عرض كرده بودند. آقا اين روح الله كه در حديث (تحابوا بروح الله) شما هستيد؟ زيرا امروز تمام اقشار مردم به واسطة رهبري دوستي شما متحد شدند،‌ امام با لبخندي گذشت.[4]

3. پيامبر ـ صلّي الله عليه و آله ـ فرمودند: مردم از مشرق قيام مي‌كنند و زمينه را براي انقلاب جهاني مهدي (عج) فراهم مي‌سازند.

4. امام صادق ـ عليه السّلام ـ: خداوند سبحان قم و اهلش را براي رساندن پيام اسلام قائم مقام حضرت ولي عصر مي‌گرداند و دانش از اين شهر به شرق و غرب عالم منتشر مي‌گردد و آن گاه قائم ظهور مي‌كند.[5]

5. امام باقر ـ عليه السّلام ـ: مي‌بينم گروهي از مشرق زمين قيام مي‌كنند و طالب حق مي‌باشند امّا آنان را اجابت نمي‌كنند، مجدداً بر خواسته‌هايشان پافشاري مي‌كنند امّا مخالفان نمي‌پذيرند وقتي چنين وضعي را مشاهده مي‌كنند، شمشيرها را به دوش كشيده و در مقابل دشمن مي‌ايستند. اين جاست كه پاسخ مثبت مي‌گيرند امّا اين بار هم نمي‌پذيرند تا اين كه همگي با هم قيام مي‌كنند و آن چه به دست مي‌آورند (انقلاب) جز به دست تواناي صاحب شما (حضرت مهدي (عج)) به كس ديگري نمي‌سپرند. كشته‌هاي آنان شهيد محسوب مي‌گردد، اگر من آن زمان را درك مي‌كردم خويشتن را براي صاحب اين امر نگه مي‌داشتم.[6]
اين روايت معجزه آسا فرازهاي انقلاب اسلامي را بيان مي‌كند. و مژده اتصال اين انقلاب را به انقلاب جهاني حضرت ولي عصر (عج) مي‌دهد.
جهت تطبيق مراحل اين روايت با انقلاب اسلامي ايران و پيگيري بحث از اين منظر كه انقلاب اسلامي ايران جزء زمينه سازان ظهور حضرت است مي‌توان به كتب و منابع مفصل‌تري مراجعه كرد كه ذيلا معرفي مي‌گردد.
1. زمينه سازان ظهور انقلاب جهاني حضرت مهدي(عج)، سيد اسدالله هاشمي شهيدي، ناشر پرهيزگار قم.
2. آينده و آينده سازان، محمد دشتي، ناشر: موسسه تحقيقاتي اميرالمؤمنين.
3. عصر ظهور، علي كوراني، چ و نشر بين الملل دفتر تبليغات اسلامي.

 

 

 

 

 


|
امتیاز مطلب : 129
|
تعداد امتیازدهندگان : 41
|
مجموع امتیاز : 41

 


|
امتیاز مطلب : 198
|
تعداد امتیازدهندگان : 58
|
مجموع امتیاز : 58
بیداری اسلامی
نویسنده : هادی
تاریخ : 27 ارديبهشت 1390

به اطلاع کاربران عزیز میرسانم که  در این وبلاگ مقالاتی راجع به مهدویت

 و مبارزه با فراماسونری،نظم نوین جهانی و دجال ارائه میگردد .

شایدبرای شماجالب باشدکه بدانیدمنظورازبیداری اسلامی چیست؟

چه اتفاقاتی مسلمین رابیدارکرده است؟

چرامسلمین درکشورهای اسلامی علیه دولت وحکومت حاکم برکشورشان قیام کرده اند؟

وچندین سوال ومعمای دیگر....

بزودی دراین وبلاگ مستند(ظهور)ساخته آرکنارونوریگاجهت دانلودعلاقه مندان قرارمیگیرد.

(یاعلی)


|
امتیاز مطلب : 101
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنتی فراماسون و آدرس hadinet.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 16
:: کل نظرات : 49

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 34

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 13
:: بازدید هفته : 77
:: بازدید ماه : 190
:: بازدید سال : 622
:: بازدید کلی : 2882

RSS

Powered By
loxblog.Com